Probleme de déploiement

Signaler
Messages postés
10
Statut
Membre
Dernière intervention
7 août 2014
-
Bonjour,

Je veux créer un installateur pour mon application vb.net, j'ai donc utilisé installshield depuis visual sutdio 2012. Mais une fois arrivé a la fin de la configuration lorsque je fais générer, il dit qu'il y a une erreur :

-5036:Internal build error

puis dans la doc l'erreur est expliqué, mais je ne comprend pas les termes employés, voici le message, si quelqu'un pouvait m'aider :
Using Multiple Disk Images

This error is known to occur when creating multiple disk images, such as Disk1, Disk2, etc. To resolve this error, select a release type that is larger in size from the Build Your Release view. Choosing a larger release type prevents the release from spanning multiple disk images.

Using a Custom Release Configuration

This error is known to occur in very rare instances when a custom release configuration is selected in the Release Configuration panel of the Release Wizard. To resolve this error, select a different release configuration in the Release Configuration panel of the Release Wizard and choose any of the other options, such as Compress all files or Leave files uncompressed and separate from the installation package.

Machine Specific

There is error has also been known to be machine specific. Try changing the build location to a shorter path, using a different media type, or building the project on another build machine have also been known to help resolve the issue.
merci de votre aide